snööö

Ville bara slinka in och säga att jag tycker det är så sjukt mysigt när det är mycket snö ute. Dock kan temperaturen få hålla sig ovanför -10 strecket!

Måste även säga; läste på en lokal blogg att stora dunjackor är ute. Då måste jag bara få säga att vi bor i Jämtland, har någon missat det så blir det upp till -35 på vintrarna. Då bryr jag mig faktiskt inte om jag har en stor "omodern" dunjacka, jag bryr mig endast om att inte frysa rumpan av mig!


Längtar tills på lördag, då ska jag och den förtjusande blonda damen som pryder min header ha en heldag tillsammans! Ska bli så härligt att träffa bästis-festis!

Märkte precis att min datorsladd till telefonen var trasig, konstigt för jag har ju knappt använt den! Aja, får beställa en ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0