nowhere boy

säääälaaaam chitåååri alla katter? närå.. Är sjukt trött, skrattar åt allt. Skrattade till och med åt det där, haha.

Efter att jag varit och simmat så drog jag till finsystra mi, Linda. Vi drack glögg och kollade på Nowhere boy. En film om John Lennon innan han blev känd, fast i början på hans karriär när jag träffar Paul, Geroge och Ringo och man får se fram tills det att de tar sig till Hamburg för att spela och det är var ju efter det de blev stora, så att säga. Mycket bra, fem av fem brödrostar, no doubt!

Vad har jag gjort sen jag kom hem då? En timme har gått och jag har inte gjort ett skit och min lägenhet luktar klor.

Nu äre dags att sova känner jag innan jag får för mig massa saker. Haha, you never know.
Tjarå!


en vacker kursiv text som man alltid har under sina bilder underförstått att
det alltid ska handla om någon/något som man nämnt i inlägget.
Detta är då är en bild på mig och personen jag just skrev om- söstra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0