lyckodag

eller..? Både igår och idag har jag råkat ha sönder saker på min Apuplats. Det som hände idag var dock inte mitt fel, om man kan säga så. En glasängel hade gått av i halsen så när jag skulle ta upp den så följde hela med ner i golvet och gick av på mitten. Igår rullade ett keramikäpple ner på golvet och gick i kras........ Haha, lyckodag, med en gnutta ironi, skulle jag vilja säga!

Kan fortfarande inte lägga upp bilder eftersom sladden inte fungerar och den nya kan jag inte hämta i Hammarn förrän näst-nästa vecka!

Ibland, ni vet, så kan det hända saker som får ens hjärta att stanna ett slag. Det hände mig idag. Fick ett väldigt, vääääldigt oväntat mail som fick mitt hjärta att stanna inte bara ett utan två slag. Skräckblandad förtjusning nästan.


Nu ska jag schteeeeka till något ätbart.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0