lessssss

Har städat nu, äntligen. Dock är det ett diskberg som väntar och det får vänta tills i morron!

Köpte en ny usb-kabel till telefonen så jag kan lägga in bilder. weeeeell det funkar inte, kommer upp en ruta om att jag måste byta upp mig till windows xp även om det är det jag har OCH datorn är nygligen omformaterad. Otrooooligt störande!

Kan även säga att jag tror aldrig jag har frusit såhär mycket hela i mitt liv (jo, när vi väntade på bussen i torvalla en gång...............) Det var ca -20 ute och jag härdade mellan 13-16, minus fem minuter när Meja avlöste mig så jag fick gå in och värma mig! Fick sälja alla paket! Vi fick in ca 1060 kr och 40 kr till Bassestiftelsen. Otroligt kul måste jag säga!
Vill ni beställa tunnbröd så gå in på facebook och gå med i vår grupp- Norrskensbrödet UF!

Ikväll blire cola, popcorn, parlamentet och sedan Beck eller Da vinci koden (fast den suger så otroligt!)

hane hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0