helvetskväll är bara förnamnet!

Åh, är så irriterad att det tagit åt all energi så jag orkar knappt hålla ögonen öppna.

Det börjar med att jag äntligen får hämta tunnbrödet som jag ska stå och sälja i morron (utanför Butik Hamngatan 12, kom o köp!!). Går dit, lägger i etiketter och ska gå till bussen. Linda ringer och vill att vi ska äta middag. Ställer mig inne på Hemköp och väntar, får ett telefonsamtal som gjorde att orken gick ur mig. Kommer på att det blir stressigt då sista bussen går 22.45 och klockan var typ nio. Vill inte heller gå hem då jag hade två tunga kassar med tunnbröd och det är -16. Fortsätter prata i telefon genom hela butiken. Kommer ut och går mot bussen, det går ingen på 40 minuter. Bestämmer mig för att ta 9:an och åka genom hela Östersund. Åker. Åker. Åker. Trycker stop efter Parkskolan så chauffören ska förstå att han ska stanna på den nya hållplatsen (som är precis utanför mig). Han stannar in och är nästan prick stilla då han gasar iväg i full kareta. Trycker stop irriterat(!!!) på Skolgatan och får endå gå rätt långt. Summan av kardemumman är att jag hade lika gärna kunnat gå från stan OCH att jag kom hem precis när Så mycket bättre slutade, och jag som har väntat hela veckan.

KUL!

Nu ska jag koka vatten.

KUL!


Min lägenhet är så jävla äcklig och ostädad och jag hinner inte städa förrän på typ tisdag (om jag har tur).

Helveteskväll är bara förnamnet. Nåt som skulle ta typ 40 minuter tog två jävla timmar!



Sådär såg jag ut när jag kom in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0