follow me, follow me, falalalalaaaa

Nu är det ett år sen och några dagar sedan jag skrev sist. Tänkte väl att jag ska sätta igång nu då!

En sak jag tänkte börja med att ta upp är mattider. Ja, mattider. Jag har i hela mitt liv ätit sent. Ja, inte kl åtta direkt men vid sex-sju och folk verkar störa sig på det av någon outgrundlig anledning. Dom frågar såna löjliga saker som "är det inte jobbigt?" Ja alltså hade det varit jobbigt så hade jag ju inte valt att äta den tiden? Jag kan då ställa en motfråga - är det inte jobbigt att äta kl fyra/halv fem och sen vara hungrig vid åtta och ta "kvällsfika"? Denna förbannade kvällsfika, vadå kvällsfika? Ät middag en vettig tid och skippa massa onödiga kvällfikan! Då skippar man ett helt onödigt mål!

Var på stan en sväng efter skolan med jennifer och sofia, fick med mig meducin och två bhar med mig hem. sweeeet!

nu ska jag laga mat om en stund, tortelloni. muuuuums

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0