julbord

Har inte skrivit på läänge nu, har fasiken inte haft en sekund över till något sånt här alltså!

I fredags mitt på dagen åkte jag till ström, till min fina fina älskade vän Jennifer. Det skulle bjudas på julbord. Och julbord var det. Har aldrig sett så mycket mat i hela mitt liv. Maten som fanns i det huset skulle kunna mätta alla världens hungriga människor, no joke alltså!!

Vi åt två feta portioner, låg sedan däckade på soffan. Jennifer låg och kved och gned sig om magen, helt plötsligt säger hon: "oooh nötter!!!" och börjar häva i sig. Haha jag och jennifer, det finns ingen hejd när det gäller mat!

Sedan kom marängtårtan. Alla slukade i sig trots att alla i stort sett låg i matkoma!

I går morse åt vi tårta till frukost(!!!) och sedan vid tre, efter vi varit och utforskat byn så åt vi massooor av maten som var kvar. Sedan vid sex åt vi IGEN lika mycket mat som innan. Det sjuka är att det var typ lika mycket kvar när vi hade lastat i oss hur mycket som helst! Jennifers pappa ville att jag skulle ta med några skinkmackor till stan haha, men jag skippade det. Är typ fortfarande mätt, inget ljug!

Nu är min mage iallafall uppvärmd för det "riktiga" julbordet som kommer om nån vecka. Watch out då haha!

Nu ska jag äta frulle, om jag får i mig någon. Sedan försöka få tag på Unni och hänga en sväng. Sedan blire dansuppvisning av dancehall på campus! Söndagar är inte alltid fy skam!

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0