Hemma i Hammarstrand

Ja, kom hem till Hammarstrand igår eftermiddag. Vad har jag gjort sedan jag kom hem? Inte ett skit. Eller jo, har lagat ett par jeans och kollat igenom sidorna i matteboken som vi ska räkna tills på fredag. Sedan har jag bara legat i soffan och halvsovit och kollat på dåliga helgprogram. Har pratat lite med Linda i telefonen, trevligt som vanligt! Hon ska få följa med mig och kolla på min uttittade jacka på Stadium på måndag. Jennifer och Gabrielle tycker att jag ska köpa den, MEN, när jag ska köpa nåt av större sort (tex jacka) så måste jag alltid ha någon i familjens (Helt Lindas då mamma är lite för analyserande och David I think doesn't give a damn) utlåtande innan jag bestämmer mig. Men hallå, tönt liksom haha!

Så, i morron ska jag gå till Time när Jenny jobbar och ge henne sina pengar. Har ju inte velat träffa henne då jag misstänkte att hon hade swineflue, men eftersom hon verkar back on track så går jag dit i morron.

So, what else? Jo, ska börja läsa persiska till veckan om våran älskade rektor kan höra av sig om tid och plats. Meeeeeen jag lär ju få gå dit och dra det ur käften på honom, som vanligt. Är smått less på våran halvlata rektor.

Nåt mer.. Jo, jag trodde ju att jag skulle bli klar med mina Rut-kläder i torsdags, meeeen såklart så fuckade sig sista plagget och jag måste brainstorma fram en lösning typ NU då kläder+processbeskrivning ska vara klara på torsdag. Ännu bättre att jag inte har dator i lägenheten så jag förmodligen måste sitta kvar på skolan och skriva dom där himla processbeskrivningarna. En annan läsning är att jag går till syster nån kväll och lånar hennes dator så får man lite härligt sällskap (och rättstavningshjälp) på en gång. great!

Näe, nu ska jag ta min antibiotika och sedan sova, om jag nu kan då jag har sovit hela dagen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0