Första inlägget

Hallå där!

Även jag har hittat hit nu. Känns roligt att kunna skriva av sig lite och så. Kanske lite osmart att starta en blogg precis innan yran eftersom jag inte vet hur ofta jag kan skriva då. Men jag hoppas att ni fortsätter följa efteråt också! 

Har redan en trogen läsare som lovade att följa min blogg om jag följde hennes blogg, tonithefish.blogg.se

Eftersom jag så hastigt och lustigt bestämde mig för att starta en blogg såhär mitt i natten så har jag inte, och kommer förmodligen inte att ha, tid att fixa designen dom närmsta dagarna. Jag gör så gott jag kan.

PUSS 

Kommentarer
Postat av: "hampe",haha.

haha,soft att vi säljer varandra i varsit inlägg!

2009-07-29 @ 02:03:12
Postat av: Zahra

Haha ja, eller hur!

2009-07-29 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0