söndagsstek och nervositet

Sitter nere hos mormor nu och väntar på mat, söndagsstek (haha tycker det låter så lame så jag måste skriva det!) och potatisgratäng med gränsaker. MUMS. Momma är bäst på att laga mat, that's a fact! Blir nog äppelpaj till efterrätt, bara att tacka och ta emot även om jag inte är så förtjust i det.

Idag har jag inte gjort så mycket, gick igenom min garderob (inte den med kläder, har en med bara inkastade saker också) och hittade en ap-snygg klocka och ett nitarmband, inte helt fel!

Jennifer ville att jag skulle ringa henne igår, så typ halvtvå(??) ringde jag henne och vi pratade ett tag, det var skönt för jag har saknat henne! Vi ses ju på onsdag också! Känns som att jag är nervös inför skolan men jag tror det är att jag är så förväntansfull att få träffa alla och se hur det blir med den nya klassen så det blir en slags nervös känsla.

I morron ska jag nog ner och träfffa Malin och Eliaz en sväng. Vet ju inte hur ofta jag kan träffa dom när skolan har börjat, på helgerna ioförsig, men ändå. Måste ju passa på innan skolan börjar!

Nu ska jag få mat i magen, är jätte hungrig.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0