säg oh ah pundare, vi är Östersundare!

Hallå där!

Har varit sjukt dålig på att uppdatera, MEN, i försvar kan jag säga att jag har haft fullt  upp dom senaste dagarna! det SKA bli bättring när allt lugnat sig, lovar!

När jag åkte hem från Unni i lördags så gick jag på stan med siz en sväng och träffade Jenny som ville att vi skulle hitta på nåt, fine! vi lagade mat hos henne och drack vin. Sedan så ville hon sova hos Thomas och efter många om och men så fick jag tillbaka alla grejor till Lindas lägenhet (tog med allt till Jenny för jag skulle sova där egentligen) sedan vandrade vi vidare till Thomas och halvsov i soffan tills Unni hörde av sig och vi träffade henne en liten sväng. 

Igår så var jag med Unni och Pelle! Vi var på Pelles jobb, The Rock, ett tag. Var en tjej där som ställde till värsta scenen, sjukt kul! Sedan drog vi på subban och Belop åt medan jag och Unni skojade runt. Vidare till Torvalla och Belops lägenhet där vi drack whiskey (EJ att rekomendera) sjöng och spelade gitarr. Lagom mysigt! Ledin kom och hämtade mig och Unni och skjutsade mig till Linda. 

Så idag. Unni lovade att vi skulle hitta på något idag meeeen, hon har inte hört av sig och svarar inte när jag ringer eller på sms eller på msn, så om du ser det här Unni kan du väl i alla fall höra av dig?

Jag och Unni köpte även en jättegullig (tycker jag/vi) present till Malin och lille Elias. Får se när jag kommer hem ikväll, om det inte blir allt för sent så far jag nog till Malin och Elias med presenten. Hoppas den uppskattas! 

Nu ska jag och Linda vänta på att mamma och mormor kommer hit en sväng, sedan beger vi oss hemåt. Har inte varit hemma sedan förra fredagen, haha!

Aja, 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0