Pizza med Mallan

Sitter hemma hos Malin, eller nej, det är ju inte hemma hos Malin längre. Det är hemma hos Malins föräldrar ;) Malin ringde och väckte mig vid tio i ett och sa att jag skulle komma ner o äta pizza. Visst varför inte? Klädde på mig och gick ner. Ida kom också och åt med oss. Sedan kom Lisa en sväng. Trevligt :) Så nu sitter vi här hemma hos Lars&Eva och gör inte mycket alls. Ska baka med Malin ikväll iallafall. Bullar, chokladbollar och nåt mer. Hon måste ju ha nåt att bjuda på när ungen har ploppat ut och alla kommer på besök ;-)

Ska till Sundsvall på torsdag med Angelica och hennes pappa och hans kompis. Blir en favorit i repris från förra året! Ska kolla lite på Ikea och inne på Birsta. Mest kolla småsaker till lägenheten OCH alla rea-kläder! Köpte ju upp mig ganska mycket i Stockholm MEEEEEEN som alla ni som känner mig redan vet så får jag aldrig nog av kläder helt enkelt! :)

På fredag blir det förhoppningsvis Åre. Ska åka till bästis-festis och mysa lite grann. Hon är ju ensam hemma. Eller ja, hennes syster är också hemma, men hon är så trevlig så! :)


Och som sagt, bilder från Sthlm och yran osv kommer så fort jag har en usb-kabel. Ska förmodligen beställa ikväll. För att någon igenlämning är inte att vänta sig!


PUSS

Kommentarer
Postat av: terese

jag ska oxå till sundsvall och birsta + ikea på torsdag ! :) haha, vilken slump.

2009-08-04 @ 17:55:01
URL: http://tesssires.blogg.se/
Postat av: unnu

haha,läser tess din blogg! va festligt!

2009-08-04 @ 23:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0