nagellack och Miss Marple

Hej!

Igår kväll ägnade jag hela kvällen till att umgås med Malin och hjälpa henne att baka. Hon blir ju så trött o slut med stormagen hennes =) Skulle fortsatt baka ikväll men det verkar vara nåt lurt på gång i magen, så jag hoppas hon får åka in inatt =)

Sitter just nu, eller ja det är reklam, och kollar på Miss Marple med mamma och målar naglarna. Är det en sak jag är noga med så är det att ha fräscha naglar! Tycker det är superviktigt!

Så, i morron blir det shopping med Angelica. Vi får se hur mycket jag drar hem. Ska iallafall köpa en byrå åt Malin på Ikea. Men jag, jag ska nog försöka hålla mig lite på shopping-fronten. Får väl se hur det går.......


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0