förändring

Är sjukt less på allting som har med... mig(?) att göra. Är sjukt beredd på att förändra mig. My lack of confidence har ju verkligen börjat visa sig, jag som aldrig har haft brist på självförtroende. Fattar inte vad jag har gjort för att det ska ha försvunnit? Jag tänker sluta mesa omkring och anpassa mig till vad andra vill att jag ska vara. If you dont like what you see, then close your eyes, eller helt enkelt säg det till mig eller sluta umgås med mig om jag är så himla hemsk. Identitetskris? Nja inte riktigt, vill bara ha en förändring och det är nu.


Haha, very deep det blev helt plötsligt. Meeeeen man måste ju få ventliera sig, right?

PUSS

Kommentarer
Postat av: siz

japp, det måste man! och det är ju helt okej att läsa, eftersom du är smart och skriver bra! pöss

2009-08-22 @ 14:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0