favvo i repris

Så, idag blir det en favorit i repris, jag och mamma öppnar surströmmingsburken för kanske sista gången i sommar (om man ens kan säga att det är sommar fortfarande). Ska bli sjukt gott! 

Det var ju meningen att jag skulle hälsa på Malin och Eliaz ikväll, men så skickar Krille sms och frågar om jag kan klippa han, och visst kunde jag klämma in han efter besöket hos Malin tänkte jag. Men nu har allt blivit förskjutet och jag har varken ätit middag eller varit hos Malin än så jag var tvungen att avboka min lilla träff med Malin eftersom Krille var tvungen att bli klippt idag. Förhoppningsvis tar inte Malin illa upp, eftersom jag sa att jag skulle till henne innan jag sa att jag kunde klippa Krille. Får se om jag kanske kan komma ner och hälsa på Malin och gópojken i morron istället!

Och, idag har jag en sån där depp-dag igen. Jag hatar dom and I don't see when it is about to come men plötsligt så slog det mig som ett knytnävsslag i magen. Är ju som värsta hormonmonstret känns det som, kanske är p-pillren för Angelica hade ungefär samma problem och vi äter samma sort. Ja, och som det känns just i detta nuet så vill jag verkligen inte börja skolan på onsdag. Känner absolutely no hope at all ftm. Men jag saknar Emma, Gabrielle, Jennifer osv, såklart även om jag inte längtar till skolan.

Så, nu ska jag get my ass of the chair och göra nån nytta så jag blir på bättre humör.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

meen... det kommer ju kännas bättre sen! du är nog lite spänd inför lght, flytt, skolstart mm. det är ju så innan man kommit i ordning. tänk vad kul då du är på plats ;)!!!du kommer få skitmysigt. och jag kan få besök oftare :) puss puss

/siz

2009-08-25 @ 00:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0