Duved och bästis!

Sitter i Duved nu hos Unni, mysigt! =)

Igår när jag kom så började galenskaperna direkt (såklart!) hon hämtade mig nere i byn med en flakmoppe som vi skulle ta hos hem till henne i. Fast först skulle vi handla och  hennes ica-kort funkade inte så jag fick springa ut och hämta mitt kort ist! Sen när vi skulle hem med moppen är ju en historia för sig själv..... Men fy fasiken va kul det va =) tog typ en halvtimme att komma hem när det ska ta typ 5 min egentligen! Senare på kvällen var ute och red en sväng och sedan lagade vi mat :)

En sjuk sak som hände även... Jag har ju börjat drömma massa sanndrömmar och "känt av" spöken de senaste året, om inte längre omigår kväll fick jag lite svårt att andas så jag frågade Unni om någon har dött i huset eller om någon har blivit misshandlat till döds utanför huset. Men hon var stensäker att ingen dött här för alla hus i området (typ) är bara 20 år gamla. Tills hon kom på att grannens man dog för ca tre veckor sedan. När hon sa det så for en kall vind genom kroppen och jag fick gåshud och blev tårögd. Lite läskigt faktiskt! Sedan när jag lugnat ner mig så satt vi och skrämde upp varandra med diverse spök/verkliga historier. Tokiga vi är!



Idag ska vi nog åka in till Åre en sväng och kolla lite, och kanske äta middag ute. Ikväll ska vi nog rida en sväng till om Unnis rygg är bättre. Hon gjorde ju en sån vurpa igår när hon skulle kliva av. Rakt ner i gruset. Stackare



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0