Birsta

Happ! Så har man gjort av med mer pengar......... är så himla svårt att hålla sig när det är rea!
Köpte:
Jeans på gina t 99:-
Tunika på gina t 49:-
Sjal på gina t 29:-
halsband på gina t 19:-
skor på eurosko 149:-
Halsband på H&M 59:-
Diadem och armband på Kicks 29:-, 49:-

Är pretty damn nöjd! meeeen... hittade armband på gina t som jag var lite osäker på så jag köpte dom inte. Senare så ville jag gå o köpa det men allt blev så stressigt så jag glömde och jag ångrar det så sjuuuukt mycket! Tänkte smsa Tess och fråga om hon kunde gå in o köpa det men jag vågade inte............ Synden straffar sig själv och jag är sjukt sur för det nu! PLUS att det är såna jag letat efter huuur länge som helst och dom kostade bara 19:-.... Aja.

I morgon beger jag mig mot Duved, sista anhalten på mina resmål den här sommaren skulle jag tro! Har ju faktiskt flängt runt i halva Sverige ungefär=) Vi får se hur länge jag stannar, blir väl några dagar. Har även en suprise till min lilla bästis-festis ;-)

Får se om jag kan uppdatera då jag är i Duved, men det tror jag nog!

Och Malin, min lilla guldgruva har gått 10(??) dagar över tiden. Hoppas du får den "normala" förlossning du vill ha! =) Fast jag säger som "Flejfan", jag tror du är skendräktig ;-) haha älskar dig min lilla tjockis-mage! <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: terese

vågade inte? höhö ;) jag handlade också asmycket inne på gina btw !

2009-08-09 @ 19:56:25
URL: http://tesssires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0